.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران مازندران

اداره کل مدیریت بحران مازندران در اطلاعیه ای آبگرفتکی معابر استان در روزهای پایانی سال و جوی سرد و مطلوب را در نخستین روز نوروز 92 دور از انتظار ندانست.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، در اطلاعیه هشداری اداره کل مدیریت بحران مازندران آمده است: با عنايت به پيش بيني اداره كل هواشناسي استان، با نفوذ يك سامانه ناپايدار از ظهر دو شنبه 28 اسفندماه 91 تا صبح چهارشنبه 30 اسفندماه 91 و شكل گيري جريانات سرد و مرطوب شمالي سطح زمين بر روي سواحل جنوبي دريا، از سمت غرب استان به تدريج شاهد ابرناكي آسمان، بارندگي، وزش بادشديد، مواج شدن دريا، كاهش محسوس دما و احتمال رعد و برق در استان خواهيم بود كه البته بارش در ارتفاعات بصورت برف خواهد بود.

در اين مدت آب گرفتگي معابر عمومي در برخي از مناطق استان و اختلال در تردد جاده هاي كوهستاني بدليل بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

بر این اساس این اداره کل در هشداری به شهروندان و مسافران آورده است: در هنگام تردد در محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان به خصوص در شب و در هنگام بارندگي هاي شديد با رعايت نكات ايمني و توقف در مكان مناسب و امن و كسب اطلاع از مسير طي طريق کرده و از اقامت و تردد در بستر و حريم رودخانه ها، مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري خودداري کنند.

در این هشدار از ساكنان بومي حاشيه رودخانه ها و مسيل ها و نقاط سيل گير خواسته شده تا در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري با رعايت نكات ايمني در مكان مناسب و ايمن پناه گيري و هنگام عبور از مناطق برق گير و كوهستاني، ضمن به همراه داشتن پوشاك گرم و مواد غذايي خودروي خود را نيز با زنجير چرخ، ضد يخ وساير لوازم ايمني مجهز نمايند.

این اداره کل در اطلاعیه فوق به همه نيروهاي امدادي و خدماتي توصيه کرده تا آمادگي لازم جهت هر گونه عمليات امداد و نجات و خدمات رساني همچون گذشته به خصوص در راه‌هاي ارتباطي اصلي و فرعي را داشته باشند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.25 seconds.